Prima zi la sală!

„Mente sana in corpore sano”, după acest proverb m-am luat când, uimită de reducerea de 55% de pe un site, mi-am achiziționat un abonament la  fitness/aerobic la sala de la Cluj Arena. Zis și făcut, de ieri mă duc la sală, de ieri m-am hotărât să fac pătrățele.

blog
Foto: Pinterest

Îmi iau frumos ghiozdănelul, adidașii, maieul ăla galben, apă și… gym, here I come. De la 17.00 mergem, eu și o prietenă, că doar mă plictisesc singură. Totul frumos, ne activăm abonamentele  și îi zicem mândră la domnul cu super mușchi că noi vrem să rămânem.

Mergem în sala mică și ne dăm incapabile să îi dăm drumul unei benzi de alergat. Super simpatici, domnii de acolo ne ajută și ne zic ce, cum și cât să facem. Ne străduim să facem ce zice el și momentul culminant vine. Nici nu-ți vine să crezi câte se pot observa în timp ce faci abdomene, sau lucrezi la un aparat. Câte caractere, câți oameni, cât fețe.

Mi-au atras atenția trei domnișoare cu iPhone, care făceau exerciții la aceleași aparate cu mine și prietena mea. Amintesc de iPhone, pentru că eu cred ca eram singura din sala aia care și-a lăsat telefonul în dulapul din vestiar. Măi, de ce nu mi-am făcut și eu o poză în oglindă?! Aveau domnișoarele un stil aparte… Stăteau cam 10 minute la aparat, cu 5 kg și ridicau o dată la 30 de secunde picioarele, sau mă rog ce exerciții făceau ele. Fit your abs, girls! Gonna love them!

Alte două personaje, doi bărbați, tata și fiu sigur, care încercau să facă mușchi fără să se uite la burtă. Puteau cere un sfat, că te ajută antrenorii cu siguranță, da nu dom’le, ei aveau atitudinea aia: „Eu trag de fiare. Eu fac mușchi, mo! Eu sunt cel mai cel!” Go home kids, enough gym for today!

O domnișoară simpatică a făcut pe un steper aproape 20 de minute în ritm alert, asta chiar a fost de apreciat. Ea și încă vreo 10 bărbați/băieți făceau sala să arate a sală și astupau figurile acestea, pe care Caragiale le-ar putea ironiza într-un mod deosebit!

Personajul cel mai amuzant, a fost un tip de vreo 25 de ani care se dădea cu bicicleta și care încerca să își facă o poză. După vreo trei nereușite a reușit să își facă una și spre încântarea lui și amuzamentul meu a râs mulțumit. Sus pe Facebook cu ea, tinere! Aaa, am uitat să menționez, poză cu blitz!

Eu? Eu dragilor, am plecat din sală lac de apă, mândră de o oră de zumba și o oră de fitness, care m-au făcut să… mă îndrăgostesc de sport, pentru a suta oară!

Lasă un răspuns

