Iubesc detaliul!

În scurta mea existență de 20 de ani, am învățat, sau mai bine zis, m-am învățat să am o oarecare slăbiciune pentru detalii. Și nu sunt perfecționistă în sensul nebun al cuvântului, ci o perfecționistă care te „curentează” pentru toate detaliile care își scapă, chiar dacă, recunosc, uneori doar în gând.

Foto: Pinterest
Foto: Pinterest

Nu știu cum am ajuns să remarc toate defectele, toate caracteristicile și toate plusurile pe care tu/voi/ei le ai/le aveți/le au. Poate pentru că am avut într-o viață anterioară vreun defect major sau o problemă mare cu asta, ori îmi plac și punct.

Știu și recunosc că nu sunt atentă neaparat la centimetrul pătrat din jurul propriei pieli, ci mai degrabă în jurul pielii tale. Adică la tine, dom’le! Sunt atentă la tine! Îți remarc rujul rozaliu, cravata oribilă, pantofii perfecți, manichiura deosebită sau părul ciufulit, te remarc, oricât de iremarcabil ești.

Țin să precizez că nu am o problemă neaparată cu astea, nu îmi displac, că doar e vorba de semnătură și caracter, ci pur și simplu le observ și mare plăcere-mi face. Un fel de fanatică mă declar, căci fanatismul e pasiune.

Nu știu cum de zeci de ori mă trezesc că „admir” din cap până în picioare persoanele de lângă mine și teamă-mi e că lumea crede că mă holbez. Nu, nicidecum, e defect profesional. Că de n-ar fi, despre ce aș mai scrie?

Scuză-mi, deci, obsesia și iartă-mi și tu defectul de a iubi detaliul cum îți iert și eu neglijența pentru detaliu.

3 gânduri despre “Iubesc detaliul!

Lasă un răspuns

