De mâine…

Cred că sufăr de o astenie cumplită de primăvară sau pur și simplu mă afectează rău răceala, pentru că am început să am o problemă cu „De mâine…”

pinterest dream
Foto: Pinterest

Așa că am ceva planuri pe care le voi pune în practică de mâine, printre care și trezitul de dimineață. Așa că de mâine mă trezesc în jurul orei 8.00, cu promisiunea că nu îmi mai amân alarma de 10 ori. De mâine deschid roletele și fac economie la curent, voi folosi lumină naturală. De mâine îmi pun floarea în geam să se fericească.

Tot de mâine nu voi mai lăsa vasele nespălate și voi încerca să mănânc ca toți oamenii în bucătărie și nu în fața televizorului. De mâine fac curățenie de două ori pe săptămână și nu în fiecare zi, cum sunt obsedată să o fac (pentru mine vasele nu intră la capitolul curățenie). De mâine îmi fac patul în fiecare dimineață și mâine îmi fac ordine între haine.

De mâine voi începe o nouă carte, pentru că ar fi cazul să citesc mai mult. Bine, poate o încep din seara asta. De mâine voi scrie mai mult. În fiecare zi scriu, dar de mâine scriu mai mult.

Și acum față de lucrurile astea mărunte, de mâine am de gând să îmi schimb eu mentalitatea. Să nu mă mai tem de ce va urma, să am mai multă încredere în mine și de mâine este cazul să muncesc pentru ce îmi doresc mai mult și mai mult.

Acum, nu că ar fi interesant, dar „de mâine” a fost în capul meu și ieri…

Lasă un răspuns

