Prima mea dragoste

Eu și tocurile suntem prietene de mult. Nu îmi vin ele ca o continuare a corpului, dar îmi vin. Astăzi mi-am amintit de toată povestea noastră când veneam agale, cocoțată, de la facultate și înjuram de toți sfinții că nu mai ajung odată acasă.

hells

Aveam vreo 12-13 ani, sau așa ceva când m-a dat mama la un curs de modelling că tare îmi doream să mă fac manechin. La cursuri mergeam tot cu pantofi împrumutați, cizmele mamei sau fără și de fiecare dată îmi zicea Brîndușa (instructoarea) să îmi aduc data viitoare. La astfel de cursuri se dau și examene și eu eram supărată de nu îmi încăpeam în piele că nu aveam pantofi cu toc, așa că am reușit să o conving pe mama să îmi cumpere o pereche de cizme din acelea cu vârful până în Cipru care pe deasupra erau negre cu alb și roz. O adevărată fashionistă eram dom’le. Atâta m-am mândrit cu ele că nu le-am mai purtat altădată în afară de „testul final”. Bine, măcar am luat 10, cu steluță!

A fost așa, dragoste la prima vedere… Pot spune că tocurile au fost prima mea dragoste. După această primă pereche, următoarele au venit pe la sfârșitul clase a VIII a când mergeam deja pe la majorate sau baluri sau unde mă mai duceau picioarele. La un moment dat prin clasa a XI a am numărat vreo 35 de încălțăminte cu toc (sandale, botine, pantofi, cizme), iar după clasa a XII a când am fost în SUA am venit acasă cu încă vreo 11 perechi. Ale mele, ale mele:X. Țin să menționez că îmi cumpăram cam vreo două perechi odată la trei luni.

Țin minte că odată am fost în Alba la mall (da, este mall în Alba) să îmi iau cizmulițe cu talpă joasă și am ajuns acasă cu cizme cu toc de vreun milion jumate. Atunci a vrut mama să mi le arunce, vai ce plâns am tras, că le iubeam și le pupam la propriu, mai aveam un pic și dormeam cu ele lângă mine.

De când am început facultatea și serviciul mi-am dat seama că nu mă prea descurc atâta drum doar pe tocuri și le-am cam lăsat la o parte. Atât de la o parte încât în ultimul an, am mai încălțat tocuri doar de vreo cinci ori, maxim. Azi, inspirată de o colegă, mi-am luat la facultate, că mai aveam un curs de două ore după masă, tocuri. Cele mai înalte, cele mai negre, cele mai frumoase. Mi-am pus și poză pe intagram, am fost cea mai mândră. Oricum, am impresia că dacă o fată  poartă tocuri e în centrul atenției fără doar și poate.

Aici e punctul culminant că mi-a amorțit un picior, aveam impresia că șchiopătez și că îmi curge sânge de la ceva degete. Deja aveam scenarii (îmi dădeam filme). M-am dus cum m-am dus, am stat cu am stat, dar înapoi, cred că am înjurat în gând tocurile cum nu am făcut-o vreodată.

Oricum ar fi, sunt prima dragoste și prima dragoste nu se uită niciodată!

Lasă un răspuns

