Mă, nu eu sunt proastă?

Prin prisma unor întâmplări din ultima perioadă, mi-am dat seama că este o boală mai gravă decât toate și nu de natură fizică, ci comportamentală. Boala asta se numește îngâmfare. Că tu ești mai bun decât toți, că tu le conduci pe toate, că nimeni nu te poate întrece și că sfaturile de la restul oamenilor sunt nule și proaste.

impresie

TREZEȘTE-TE, că problema ești tu! Tu te crezi mai bun decât toți și tu crezi că sfaturile pe care le primești nu te ajută. Te ajută, că deaia sunt inventate și de aia trebuie să te oprești puțin și să îți zici: „Mă, nu eu îs prostul? Mă, oare de ce nu am stat să ascult, oare de ce nu știu să fac, oare de ce am impresia că sunt pe lângă?” Dacă ai sta și ai reflecta puțin ai găsi vinovatul: TU!

Nu zic, că poate eu par cea mai mare îngâmfată. Și sunt, recunosc, poate despre mine-i povestea, dar sunt alții care au o aură specială colorată cu îngâmfare! Și nu-i grav, da-i prost. Pentru tine, că tu nu „crești” și pentru tine că tu nu vrei să știi mai multe!

Pe cuvânt că dacă ar avea motive să fie îngâmfați, go for it! Undă verde, fii, că ești mai bun, mai deștept, mai frumos, mai special, mai apreciat! Dar când nu, e ca în reclamă, ZIP IT SHRIMPY!

Fă ceva să ieși din tipare, urcă-te pe un munte, pescuiește un rechin, plantează un copac… NU ȘTIU! Dar fă! Dacă tot vrem să ne credem deștepți… trebuie să avem și bază, că degeaba vrei să faci pilaf fără orez!

Dacă ești curios despre cine sau ce întâmplări sunt în jurul acestei povești îți pot spune doar că o masă mare de oameni, un un singur homo sapiens și foarte multe lucruri din ultimul an jumătate. De mă crezi proastă că scriu toate astea, uită-te în oglindă și spune-ți: „Mă, nu eu îs prostul?” Nu de alta, dar așa fac și eu!

Foto: Pinterest

Lasă un răspuns

