Mâini

handDin mâini se nasc atingeri și prin mâini se simt. E un sindrom nebun, cu perfecțiune presărat, acela de a iubi mâinile. Tot ceea ce ne înconjoară e făcut de mâini și tot ceea ce mă înconjoară aș vrea să fie mâini.

Îmbrățișări de mamă, de tată, de la el… Inimi care-și bat pulsul în încheieturi, secunde numărate de ținut de mâni. Ne pierdem între mâini și-atât de mult înseamnă când ne ținem fața în palme, încât ne dizolvăm…

Când ai început să faci un pas te-ai prins de mâna mamei, când ai crescut te-ai prins de mâna lui, amândoi v-ați luat pruncul de mână și prin viață ținându-vă de mână ați trecut…

Sunt atât de multe de scris despre mâini încât e complicat. Tot ce-i perfect purcede din mâini și sufletul mi-l poți ține în palme…

Mâinile tale în jurul meu zâmbesc și de trupul cald al tău aș vrea să mă înod…

Ține-mă de mână…

*sursa foto: Pinterest

Un gând despre “Mâini

Lasă un răspuns

