Dans

Corp lângă corp, mână de mână, buze de gât, inimi sincron, pas, pas, pas… dans!dans

Știm să dansăm în ritmul inimilor noastre, nu avem nevoie de muzică, nu avem nevoie de versuri, avem propria piesă. Știm să ținem ritmul, să ne lipim corpul, să ne controlăm pulsul. Știm să dansăm.

Nu știu dacă simți mătasea rochiei mele când mâna ta îmi prinde talia, dar costumul tău e atât de elegant încât îmi face trupul să tremure, sau stai… să fie buzele tale pe gâtul meu?! Nici nu știu… Văd doar că dansăm…

Mă conduci în dansul nostru de sub stele cu o încredere ce mă face să suspin și sub picioare avem un ring de dans din frunze. Prin păr îmi bate vântul și luna ne dă lumină… Nu mă pot încrede pe deplin în tine așa-i? Doar cât timp dansăm și dansăm de ceva timp. De un an sau doi. Sau zece? Sunt confuză, căci dansul tău mă amețește.

Eu nu știu să dansez fără tine, mă împiedic… și am vazut că de mă-ndepărtez, tu cazi… Așa că ține-mă aproape și când nu mai pot dă-mi energie, eu te voi ridica atunci când ești doborât…

E o completare nebunească în dansul nostru, ca și cum formăm ceva complet… ca și cum fără tine eu sunt abis și fără mine tu ești foc stins. Să nu mă lași de mâini, eu nu te voi stinge nicicând!

Dansează încet lângă mine și din pasiune vom crea împreună stele!

foto: Pinterest

Lasă un răspuns

