Voce

Cântă-mi sărutări pe gât, nu-ți cer prea mult că vocea ta e rugăciune!VOCEEEA

Ne cântă pielea în sincron, în note joase și versuri line. Îmi zbiară părul când plutește și tu îl faci să râdă, mă faci să-mi fie bine! Chiar dacă stau singură întinsă pe-o pătură de iarbă și închid ochii, mi se încoardă corpul că-ți simt vocea ca o stafie cum vine și cum mă atinge. Aud voci, le văd… aud șoapte, le pot mirosi. Mă înec în propriul păr de beată ce sunt și văd furtuni fenomenale de șoapte în jurul meu,

Tu poți auzi vreo voce? De poți nu ești pierdut… Că vocea este lanțul ce leagă doi oameni și prin cuvânt poți să te înalți, poți să decazi și poți să mori.

Nu e nimic mai frumos în lume decât o voce caldă, poate nici nu trebuie să fie caldă, trebuie sa fie făcută pentru tine… să te surzească. Să te închidă într-un balon și să te acapareze, să te distrugă și să te susțină, să-ți fie vis și agonie și spre sfârșit să o vrei pentru tot restul vieții. Să-ți fie viciul suprem. Să vrei să te trezești dimineața cu ea și să-ți cânte seară, să te-adormă. Să-i șoptească pielii tale cântece și urechilor sărutări. Să provoace ecou când îți ajunge la suflet… Să te iubească și să te adore, să te urască doar din prea mult patos.

Să-mi cânți te rog iubire, când vezi că nu mai pot să iubesc și împăcare când ne certăm. Să-mi vorbești când nu mai am cuvinte…

Vocea ta e cântecul ce l-am așteptat mereu!

Lasă un răspuns

