Sălbatic

Natura îmi e trup și sufletul îmi arde-n gheață!

leu

Îmi apar pe corp din când în când solzi de dragon, sufletul meu e de leu și am în ochi o strălucire de vultur. Ce să fac dacă sunt sălbatică? Mă sălbăticesc pe zi ce trece mai mult. Iau din frumusețea naturii și-mi învelesc trupul, îmi place! Nu mă pot răbda să nu zbier ca un uliu și să zgâriu ca o pisică sălbatică.

Sunt disprețuitoare precum e o broască râioasă, dar am farmecul meu precum un ghepard. Sunt o hienă, haină, urâtă… frumoasă precum un piton!

Și tu ești tot așa, un animal sălbatic domesticit, cuminte și ascultător cu sufletul plin de regrete! Un animal sălbatic ascuns, rănit, frumos ce stă să eclozeze și să redevină al naturii. Ce te oprește?

Eu una vin din junglă și-n junglă voi muri. Și voi iubi precum un delfin și voi trăi precum un pește! Voi fi urâtă, dar sălbaticia îmi va fi mască și voi fi frumoasă! Voi fi eu, natura-n mine și spiritul meu printre nori… voi fi mustang și voi fi pasăre a cerului și voi cânta cu lupii când e lună plină!

Mă contopesc cu tot și tot trăiește-n mine!

foto:pinterest.com

Lasă un răspuns

