Sete de senzații

Mă înec în aer și respir apă de mare! Mi-e sete și nu pot bea nimic…

nori

Sunt înfometată de simțire… mi-e sete de senzații. Mă lupt cu atingerile și cerșesc culori și curcubee. Vreau aer să mănânc și soare să mă clătesc. Să uit de rutină, să râd, să plâng, să mă înalț… să trăiesc.

Sunt plină de fiori, de buze reci pe mâini și mor după cuvinte! Ce am pățit? Nu știu… Cuvintele îmi cer senzații că fără simțământ nu sunt nimic. Senzația poate exista fără cuvânt, dar cuvintele n-au patos fără sentiment.

Ador să mă privești sau să privesc cum te uiți îndelung… tu știi că simt că-ți dau fiori și senzațiile dintre noi sunt delir…

Ți-e sete de senzații? Ți-e sete de briza mării? De furtună? Ți-e dor să-ți simți pulsul în tâmple? Să simți inima mea cum bate când mă strângi în brațe? Ți-e dor de nisip? De ce ți-e dor? Ce vrei să simți?

Mie mi-e dor de aer câteodată și mi-e sete de noi. Mă pierd în abis, mi-e dor să mă găsesc. Nu m-aștepta la ușa casei tale! Voi veni numai la marginea lumii. Doar acolo pot simți, acolo pot cădea, acolo-mi trece setea. Hai și tu… să simți cu mine! Am o gaură în inimă, mi-ai tăiat o bucată cu cuțitul și ai lipit-o de o stea… nu te-ai gândit ce fac eu fără ea? Cum mai simt? Îmi curge și sânge, am nevoie de medicamente. Poți să-mi oferi ceva senzații… poate-mi trece… 

Vreau lumină să respir și să mă strângi până la moarte!

foto: pinterest.com

 

 

Lasă un răspuns

