Slăbiciune

Slabi de îngeri cu putere de demon…demon

N-am nicio putere în oase. Mușchii nu mă mai ascultă. Mă reneg și mă închid într-o cușcă de metal. Sunt slabă, dar am atât de multă putere încât pot să mișc marea doar cu o privire și pot mișca suflete… doar cu un sărut.

Cât de tare poți să mă strângi de mână? Eu pot să nu te ating și să-ți iau tot. Aer, apă, foc și pământ. Și astea doar cu ochii mei, deși sunt slabă. Te voi face să ai o slăbiciune pentru mine. Te voi poseda ca un demon și-ți voi da pace precum un înger. Vei vrea să plec, vei vrea să zbor din nou la tine.

Nu te las să mă atingi, promit. Decât după ce-ți iau sufletul. Sunt nebună după noi despărțiți de timp și spațiu, vreau sufletele noastre împreună. Mă topesc după inima ta și mi-e dor să îți ating frumusețea cu buzele. Mi-e dor să-ți fiu stăpână, așa slabă cum sunt…

Am o slăbiciune, cred, pentru posesie. Nu corporală ci de suflet. Le vreau, le colectez și le dau drumul, dar le păstrez esența. Să am cu ce-mi hrăni slăbiciunea. Să am cu ce să fiu tare…

Noi doi… goi de iluzii… cu ochii plini de apă. Scena mea preferată… atunci ești doar al meu.

foto: pinterest.com

 

 

Lasă un răspuns

