Vis

Te-ai întrebat vreodată-n vis dacă visezi?

dream

Pe pleoape-ți cântă aerul și la urechi se vede visul. De câte ori ai fost în vis și știai că nu-i aievea? De câte ori ai vorbit cu morții-n somn și de câte ori ai fost tu mort?

Am plâns în somn de tot atâtea ori de câte am pus capul pe pernă. Mi-era frică-n vis că nu știam de-i reverie, nu știam dacă e mâna ta sau dacă-i o fantasmă. Și m-am trezit în lacrimi și suspine. Mi se pare ciudat că nu m-am trezit în hohote de râs nici măcar odată… mi se pare trist.

Mi se pare că mi se părea că-i apă și apa era rece și mirosea a cadavru și eu mă înecam și sub apă era paradis și voiam să mor dar aveam nevoie de aer… și reveneam în iadul de deasupra. Și iar mă înecam, era precum un suicid,  și-mi plăcea cât timp aveam aer și apoi voiam să retrăiesc. Și iar… și iar… Ce-nseamnă oare? Să vrei să mori în egală măsură cu dorința de a trăi și în același timp tu doar să dormi? Ce paradox… Ce vis…

Ai avut vreodată un vis de mai multe ori? Atât de multe încât să știi că-i vis și data viitoare să stai liniștit?

Intră-n visul meu de-n viață nu poți și stai oricât îți place, dar nu uita să-mi zici că visul nu-i real și lumea din jurul meu apare dimineață!

Trezește-mă cu tine!

 

 

2 gânduri despre “Vis

Lasă un răspuns

