Și dacă…

ȘI dacă mă-nec vreau să mă înec cu parfumul tău și de leșin s-o fac la tine-n brațe!

driver

Dacă mă doare vreau să mă doară aroma buzelor tale pe mine și să îmi placă! Dacă mă arde, vreau să fie pielea ta lipită de trupu-mi. De mă-nfioară să am fiori vii lângă tine! De zbier să-mi scufunzi vocea în neant să nu se audă, iar de plâng să-mi aduci oceanul să îmi contopească lacrimile.

De cad jos să-mi ridici trupul și de mă ridic să mă înveți să zbor. Dacă înnebunesc să fie de parfumul florilor ce mi le aduci și de mi-e sete să-mi torni rouă pe buze. De vreau să văd un film să ne uităm la cer și de vreau povești spune-mi-o pe a noastră.

De vreau să respir să mă prinzi de mână și de mă cerți să fie doar că vrei să mă împaci. De-mi zici pe nume, zi-mi „iubire”, iar părul fă-mi-l nod în cap!

De sunt nefericită, zâmbește! De ești nefericit, iubește!

foto: pinterest.com

Lasă un răspuns

