Cutie

Am gustul tău pe buze. Mi-e frică să te uit, mi-e teamă să te las! free

M-ai băgat într-o prăpastie și atârn de o creangă într-o cutie de aur. Nici aer nu am, îmi dai tu cu porția. Nu-ți dai seama că eu cresc acolo? Mă lași singură și nu știi în ce mă transform. Poate voi fi leu, lup. Poate voi fi fluture. Vii din când în când și arunci cu grame de iubire, să nu mă topesc de tot. Puțin dor și iar pleci. E teribil. Nu pot să stau închisă pe veci!

Pe veci voi fi afară fără ca tu să știi! Când pleci, plec și eu, mă transform în aer și simt mirosul tău când te întorci și mă reînchid. Nu sunt eu de fiecare dată, îmi trimit prietenii, îmi trimit nenorocitul de suflet. Te primește în cutie și apoi îți zice că trebuie să pleci că îi e somn. Tu crezi că sunt eu, dar eu sunt departe…

Tu m-ai învățat să fiu așa! Să fiu a ta când sunt cu tine și să fiu a lumii când mă lași! A lumii în sensul de libertate, că nu pot să sufăr la nesfârșit. Mă șlefuiești ca pe un diamant, dar eu de fapt cad în prăpastie când mă eliberez și mă transform doar în ce vreau eu.

Închide-mă în sufletul tău, că și așa e o cutie. Eliberează-mă când vrei, eu sunt plecată mereu!

Lasă un răspuns

