Stare

N-am stare, dar starea e parte din mine! heeeellll

Stare de vapori. De fum, de scrum… nu… nici pe departe! Iluzie, ambrozie, zâmbet, parfum! Iconic, magnetic, perfect, maleabil, variabil… e stare. Să nu mă trezești din ea că e un drog și-s o drogată și zbor din stare-n stare!

Și suferim, dar cu putere! Și ne mințim, cu durere… nu ne iubim. Ne dorim. Sau ne iubim? Sau ne dorim iubindu-ne? Ce stare… N-am nicio stare, mă agit și asta din cauza stării pe care o am. Am păr ud, scurt. Uscat, aspru, lung. Perfect blond, brunet din iad. Amalgam de stări, iar stărilor le place-n mine!

Sinistru, simplu, trist, fericit, puternic, moale. Tare! Ca un obraz crepat de soare, de greutăți și de suferință cu un zâmbet fericit. Îmbătrânit cu iz tânăr. Tânăr cu aromă de experiență! Deosebit. Morbid.

Ce stare am, că nu-s în iad și rai dar lupta asta zace-n mine.

foto: pinterest.com

Lasă un răspuns

