Fericire

”Fericire” simplu sau ”fericire” complicat?

fericire

Din cele două ”fericiri” pe care ai alege-o? Să ți le descriu… simplu e când fericirea nu-ți aduce gânduri și nici gândurile nu vor să vină la tine, când nu mai vrei nimic altceva, dar nimic nu te mai vrea, când nu spui nimic, nu asculți, nu poți și nici puterea nu se-ndreaptă către tine. Un fel de putere relativă, fericire ambiguă. Simplă

Complicată e fericirea care te face să simți, să vrei mai mult să te gândești și gândurile să vină, să tot vină. Să știi că poți, iar dacă te avânți poți avea mai mult sau poți pierde tot. Nu știi sigur de-i fata morgana sau nu și ai săruta-o de nu ar fi așa complicat. Ai fi penibil. Dar ai trăi.

Acum… cine sunt eu? Sunt un om fericit? Ce fericire mă domină? Risc? Când ți-ai pus ultima dată întrebările acestea?

Eu… simt fericirea în interiorul meu. Când zâmbesc apare, când plâng nu prea e. Simplu până acum, așa-i? Dar când totul în jur miroase a bine, când mă trezesc dimineața și văd că am deschis ochii și trăiesc… atunci e fericire… nu așa simplă. Parcă înțeleg complexitatea vieții. Toate procesele prin care îmi deschid ochii, mi si micșorează irisul, îmi apare o lacrimă. Asta e ceva. Să mergem mai profund… vreau să simt că trăiesc și pentru asta nu e de ajuns să mă trezesc dimineața, îmi zic că e timpul să risc… să zâmbesc, să fac ceva care să mă complice. Asta e! Să risc… e complicat, dar e fericire pe acolo.

Pare simplu, dar e complicat!

foto: pinterest.com

Lasă un răspuns

