Material

Câteodată mă îmbrac în catifea, iar câteodată te las să mă dezbraci de mătase.nudeart

Îți place când port satin că mi se văd formele bine. Te înnebunește dantela îți creează o dependență conștientă de trupul meu. Îți place să am voal în jurul sânilor să-ți lase loc imaginației.Te-ai îndrăgostit de materialele de pe trupul meu. De tot ce simți cu mâinile tale de tot ce poți vedea cu ochii tăi.

Dar m-ai uimit și nu mi-ai vorbit nicicând de materialele astea ci de un material ciudat, un mușchi. Mi-ai vorbit de cât de mult te-ai îndrăgostit de inimă și că ai putea să o îmbraci în dantelă, în petale și să o iei în brațe când îi e teamă.

Îmi vorbești așa frumos de materiale și-mi place să-mi las inima iubită. Îmi vorbești de două materiale combinate și cred câteodată că e vorba de inimile noastre.

Te-mbrac eu în iubire și de mă lași îți voi țese o pânză din mine în jurul inimii tale!

foto: pinterest.com

Lasă un răspuns

