Buze

Cât plin poți să ai în buze? Și cât zâmbet poți să naști din ele? Câtă pasiune poți să pui în patru buze? 

buze

Umezește-ți buzele cu apă și lasă-mă să le crep până la sânge. Nu e morbid, nu e urât este o durere ce te încântă…pe dinții mei albi va curge prea puțin pe bărbia ta destul cât să zâmbim.

Nu ți-aș răni buzele cu nimic, dar ele cer să le doară. Ai un contur perfect, un zâmbet fără cusur, prea plin câteodată, fals uneori, perfect tot timpul. Zâmbești și când nu zâmbești, iar câteodată când zâmbești ochii tăi sunt prea triști. Ți-aș lua un pic din zâmbet să îți pun pe gene… Sau ți-aș lua puțin din zâmbet să-l am doar pentru mine.

Cred că îmi plac buzele tale doar pentru că știu că se întind, se despică, vorbesc doar pentru mine. Sau poate îmi plac pentru că sunt ale tale. Sau îmi plac pentru că le fac pe ale mele fericite. Poate când mă cerți, sau când mă iubești, sau când le lovești de pielea mea. Poate-mi plac doar pentru că sunt moi, pentru că au filmul lor. Un film cu buze… în care doar din buze trebuie să joace actorii…

Zi-mi ceva, sau strânge-ți buzele cu dinții…

Lasă un răspuns

