Drum în ceață

Azi sunt în ceață, nu e soare…

road

Mă tot învârt ca într-o negură ce nu o simt, dar doare. Mă simt pierdută, departe. Nu știu cum mă simt. Am nevoie de cuțite să tai ceața din jur, să-mi văd calea iar. Mi-e frică să nu o iau pe aceeași cale ca toți, eu am drumul meu. E alb peste tot, miroase a apă. Sunt complet goală și aerul lovește de peste tot.

Mă organizez, mă îmbrac, te iau de mână și plecăm. Doar împreună, îți aduci aminte? Mă uit pe jos și sunt desculță. Primesc noroi, nisip și frig pe degetele lungi, pe unghiile negre. Primesc tot, că mă ții de mână. Mă încalț cu frunze de toamnă, tu mă ajuți. De multe ori cad în noroi… ce-mi pasă de noroi? Ce-mi pasă de frig? Ce-mi pasă de ceață? Știu că drumul e greu, dar ajung. Mă lupt să vorbesc corect, că-mi tremură vocea. Are o rezonanță ciudată în ceață… ca un ecou senzual cu zgomot de pian în surdină. Mi-e frică să rămân singură, dar îi văd pe toți în jur cu degetul îndreptat pe drumul pe care trebuie să o iau. Oare pe acolo trebuie să merg? Oare de ce îmi e frică? Tu te uiți la mine cu ochii lungi și nu-mi spui nimic, dar îmi zici tot. Te-ntreb dacă e bine. Ochii tăi îmi spun că oricum e bine… e decizia mea.

Decizia mea ești tu. Ești tu cu mine, că știu că dacă vreau vii cu mine și-ți faci drumul lângă al meu. Nu un drum paralel. Chiar dacă e ceață, chiar dacă e noroi, chiar dacă suntem goi!

Eu lupt, știi? Că știu că la sfârșit se duce ceața. Pentru că e încă devreme, deaia e așa morbid afară. Dar la amiază vine soarele și frunzele uscate își revin. Își revine vară, chiar dacă e frig. Rămâne câte-un pic din ea peste tot lângă noi, căci ochii mei nasc flori.

Nu știu de-mi înțelegi aluzia și știu că nu-s capabilă să fug prin noroi, dar merg încet și-ajung la capăt. Fericită.

foto: pinterest.com

Lasă un răspuns

