Zece pagini

Cum ar suna viața ta în zece pagini? zece pag

M-aș întreba ce-aș scrie dacă aș avea un spațiu limitat.. Până acum pot să rezum, dar de acum înainte? Și cu ce culoare aș scrie. Cu negru. Cu negru scriu în jurnal. Aș începe cu primul lucru din viață pe care mi-l amintesc, păcat că nu-mi amintesc care a fost. Poate ochii mamei… sau poate gustul aerului. Poate lapte, apă… sau poate cum mi-a intrat tabac în ochi. NU, nu-mi amintesc. Îmi amintesc fragmente. Poate aș putea împărții cele zece pagini în fragmente. Și pe fiecare fragment să scriu câte ceva. Ceva important. Nu prea deslușesc ce-i important, când tot e așa important. Și trebuie să fie un lucru, o întâmplare despre care să scriu un fragment mai lung. Dar, dacă-mi ia toate cele zece pagini? Tu ce ai scrie în zece pagini? Despre cine, despre ce?

Dar… dacă cineva ți-ar da viața ta scrisă în zece pagini? Cât de trist trebuie să fie să poți avea doar zece pagini scrise! Cred că aș citi-o pe ultima, întotdeauna am fost curioasă cum se termină poveștile, nu cum încep… dacă aș știi cum încep, poate aș schimba începutul și așa s-ar schimba și sfârșitul. Dar dacă sfârșitul e rău, ce aș schimba? Dar dacă e bun, cât de tare m-aș putea bucura!

Până la urmă, ce se poate schimba în zece pagini și de câte ori ai vrea să le rescrii? De câte ori ai rupe foaia? Dacă la sfârșit cineva ți-ar zice că tu ți-ai luat din cele zece pagini și ai avea tot mai puține, ce ai face?

”Tu știi cum sună plânsul când nu-l aude nimeni?”

Lasă un răspuns

