Parfum

pinterest.com
pinterest.com

Să-mi scrii cu parfum din tine ce ai să îmi zici…

Să-mi scrii pe mine tot ce-ai vrea să știu și când ai să mă minți să schimbi parfumul cu lacrimi să nu plâng eu după. Să-mi scrii tot ce ai, ce vrei, ce nu poți să-mi zici prin cuvinte. Să mă iei să mă rupi și să mă lipești la loc scriindu-mi tot pe trup, iar mai apoi să mă lași să citesc ce ai scris, departe de mine.

Fiecare literă să o scrii diferit, folosește și altă limbă de vrei, folosește o pană pe care ai scurs o parte din tine. Când ajungi la inimă să scrii frumos și corect, restul se vindecă, dar inima-mi rămâne impregnată de tine.

Atâta parfum să am pe mine încât după ce plec dintr-un loc lumea să știe că eu sunt cu tine și numai cu tine, să nu creadă nimeni că vreo parte din mine e plecată pe undeva.

Dă-mi cu mâna peste corp să mă cuprinzi în parfum și cuvinte!

 

Lasă un răspuns

