Amar

moment
pinterest.com

Scris mecanic în piept, promis, iubit, dorit. Mi-e greu și dor, amar. 

N-aleg să fac în viață ce nu vreau, dar teamă-mi e s-aleg. Că de aleg bine scap de ce-i mai bun și pierd tot ce-i mai bun de voi trăi în bine. Nu vreau să mă-nțelegi, nu caut așteptări, caut soluții pentru greu și dor. Poțiuni. Vreun alchimist iscusit, un praf de stele sau un sărut sau tu și-al tău fior. Mi-e greață de atâta dor.

Calc apăsat ca o sirenă pe nisip și pașii toți mă dor. E ca o poveste de mi-e dor și prințul meu e ceață, și pana scrie: DOR. Nu prea alerg desculță, dar aș alerga și-o viață ca să scap de greu, să nu-mi mai fie dor.

Eu tot explic că nu-i ușor să-ți fie amar, dar tu știi, ești pe partea cealaltă a oglinzii și povestea nu are oglinzi de apă să poți să vii ușor…

Aș vrea să dorm până nu mai îmi e dor…

Lasă un răspuns

