Azi, trei

Azi e februarie și e marți, trei. Azi e prea frig, prea soare, prea puțin aer. 

foto:pinterest.com
foto:pinterest.com

Azi stau doar și mă privesc, privesc pământul ud și rece, uscatul cerului senin. Azi e februarie, cu gust de pelin. Nu știu ce văd azi, că e ziua în care am o pâclă pe privire, pe inimă, pe creier. Așa, parcă azi, în ziua asta de februarie, mă acoperă neantul orizontului. Azi parcă tot e viu și verde și înghețat ca-ntr-un tablou. Azi parcă viața e pictată și-n loc de apă pictorul a pus venin. Azi e februarie și mi-e frig.

Azi parcă pielea îmi e mai uscată decât de obicei, așa că doar mă taie vânul, frigul și soarele cu colți. Azi nu știu ce să fac, poate pentru prima dată de mult timp.

Vreau să treacă azi, să vină mâine că azi, februarie, trei, suspin. Mă-nec în propriul meu venin.

Lasă un răspuns

