Mă salvează iubirea

forever and a second
pinterest.com

Mi-e dor câteodată să scriu, să scriu din mine tot. 

N-am fericire mai mare decât cei ce-mi sunt dragi. Cascadă de energie, de primăvară cu soare de tot ce-mi alină când doare. N-am altă fericire decât golirea de lacrimi din mine. De scris de povești, de zis povești din trăiri, de trăit o poveste ce-mi place doar cum îmi place. N-am energie mai mare decât energia din lume.

Când vine o nouă zi mă nasc din ziua ce-o trăiesc, trăiesc cu ziua să sting din zi și rău și bine, să creez o furtună cum furtunile mă răscolesc pe mine. Și poate că scriu mai mult decât citesc, dar trăiesc mai mult decât scriu. Și-aș putea să scriu despre tot ce-i în jur, dar câteodată mă-ntunecă norii și nu mai pot să scriu despre viață când văd doar furtuni.

Mă salvează doar ce iubesc, pe bune vă spun. Vă spun că din iubire trăiesc, din iubire scriu, din iubire respir. Și n-am altceva decât iubire. Și asta mă face bogată. Și știu că-mi va crește averea în fiecare zi, că am oameni în juru-mi ce merită să lupt ca să iubesc. Să mă iubesc și să îi iubesc. Mereu am avut o plăcere deosebită să văd oameni, să-i analizez și să ajung să-i iubesc. În timp mi-am dat seama că există câțiva ce chiar merită tot. Și iubire și timp și energie și tot.

Mai am câteva cuvinte rămase în mine, dar le țin ca să pot să vorbesc.

Lasă un răspuns

