Neajunsuri

Ce să mai văd? Ce să mai știu? Cu ce să lupt? Cum să mai fiu?

pinterest.com
pinterest.com

N-am iz de bun și dulce și frumos, nu am nici sânge, nici albastru, nici senin.

Mai am din când în când câte-un suspin!

Mai am și soare, dar mă arde mult prea tare și am și stele, păcat că-s căzătoare.

Am și povești, dar multe nu au nici final. Am doar umbrela, buze și-un pahar.

Am aer, mi-a rămas puțin, am apă, dar e plină de venin.

Am tot și n-am nimic, căci nu e tot al meu!

Nu mă-nțelegi, nu te-nțeleg!

Ne înțelege Dumnezeu!

Lasă un răspuns

