Cafeaua de acasă

Cafeaua asta de azi dimineață a fost și dulce și amară, a fost o cafea cu zâmbet.

sursa foto: pinterest.com
sursa foto: pinterest.com

De mult îmi doream o cafea cu o asemenea aromă, aromă de acasă. Nu mă înțelegeți greșit îmi place în lumea largă, dar călătoria singură e precum o cafea fără zâmbete de dimineață și am nevoie de asta pentru a avea energie, pentru a putea fi eu.

Cafeaua de azi dimineață a fost acasă, acolo unde-mi e inima lipită de aer și de tot ce e în jur. Și nu îmi pare rău să las un munte de aur pentru o gură de aer de acasă și o cafea. Nu contează ce fel de cafea, dulce sau amară, cu sau fără lapte, cu arome, expresso sau lungă. Contează să fie în cana verde smarald și să fie aburindă ca să-mi dezlipească ochii. Și poți să-mi zici orice, de toate cafelele din toată lumea, precum cafeaua de acasă nu e niciuna.

Dacă mă cauți pot fi plecată peste tot, dar sufletul îmi e lângă cafeaua de dimineață, din cana verde smarald, de pe masa din bucătărie și zâmbetul tot pe acolo îmi e.

Și eu voi fi acasă, oriunde aș fi plecată…

 

Lasă un răspuns

