Călător

Prin văi pustii am mers și-n mări murdare am înotat. 

Sursa foto: pinterest.com
Sursa foto: pinterest.com

Am fost de toate: un pheonix, o algă, o stea, luna și nisip. Pe toate le-am avut piele cu apa mării începând și cu pietrele munților încheind. Și am călătorit cu pas încet, prin aer sau pe ape și tot ce mi-au văzut ochii am indexat în iris. Ochii mei sunt martori că au văzut și rău și au văzut și bine. Au și plâns, s-au și înfiorat, au și dormit, au și zbierat. Și cerul mi-este martor că tot ce-am învățat a fost din soare rupt, cu stele împletit și îngropat în mare. Căci am decis că cel mai bine e pe lume să am un loc unde să-mi las o parte din mine să mă tot întorc, să mă regăsesc. Și mă regăsesc în vânt, în mări și văi, în zbor, în ape limpezi, soare și-n culori.

Și-așa de fiecare dată când revin la locuri unde sufletu-mi e paznic mă regăsesc și plâng și râd cu mine și mă-nbrățișez ca un copil. Și cel mai bine e când merg cu oameni și le arăt și lor: „Uite aici sunt eu, și-aici, și-aici!”.

Sunt un călător prin văi pustii, prin mări murdare și prin vis. Sunt cerul plin de stele și negrul din abis.

Lasă un răspuns

