DIY: Împletituri

Să îți împletești singură părul și să reușești să îi dai un aer de styling profi e complicat. Eu personal ador să îmi împletesc părul pentru că arată foarte bine. Îmi făceam până acum tradiționala coadă „spic”, sau cel puțin eu așa îi ziceam. O împletitură simplă ieșită în afară și cam atât, exact ca îm poza alăturată:

sursa foto: pinterest.com
sursa foto: pinterest.com

Ok, la mine arăta mult mai aranjat și de multe ori împletitura era sper interior, deci nu ieșea coada proeminentă în afară. Faza cu – interior, exterior – e extrem de simplă:dacă vrei să se vadă coada ca în poza de aici trebuie să împletești firele în spate, pui spre dedesubt și va ieși exact ca aici.

Când mi-am dat seama că aș putea să fac o sută de feluri de împletituri am început să exersez, dar e de 10 ori mai complicat pe propriul păr, așa că de multe ori am lăsat-o baltă. Reușeam să îmi mai fac o împletitură-cordeluță sau chiar două, dar părul trebuie împărțit exact și trebuie luate fire extrem de subțire pentru un look delicat.

sursa foto: pinterest.com
sursa foto: pinterest.com

 

O alternativă la ce vedeți în poza aceasta este să începeți două împletituri – într-o parte și în alta – pentru a părea un fel de continuare. Sau în loc de bucle puteți să folosiți placa de păr (nu în exces).

 

 

 

 

 

După cum spuneam astea nu sunt singurele împletituri pe care mi le fac (și mi le fac simplu), iar inspirația mea este pinterest. De curând am găsit poza de mai jos și mă joc cu aceste două codițe: le dau un aer classy și le învârt într-un coc la baza capului sau pur și simplu le las așa, schoolgirl.

sursa foto: pinterest.com
sursa foto: pinterest.com

În zilele în care sunt grăbită și părul meu nu arată prea bine, aleg să îl prind într-o tradițională coadă de cal, pe care să o împletesc în bine-cunoscutul stil fish-braid. Pentru că e mai complicat decât împletitul în trei, am găsit și un tutorial, pe care îl puteți viziona aici.

sursa foto: pinterest.com
sursa foto: pinterest.com

Sper că v-am dat câteva alternative bune și sper să reușiți să realizați împletituri cât mai frumoase! Enjoy!

Un gând despre “DIY: Împletituri

Lasă un răspuns

