Pasiune pentru denim

În garderoba mea există vreo 20 de perechi de jeansi. De prin outlet-uri, de prin magazine, la sold-uri… toți îmi sunt dragi și cu greu mă despart de câte o pereche. 

Preferații mei sunt blugii skinny, cu talie înaltă și închiși la culoare. Se asortează foarte ușor și merg atât la ținutele elegante cât și la stilul sport-casual. Oricum, blugii nu se demodează niciodată și sigur găsești ceva prin dulap să asortezi la o pereche de blugi. jeans3

Am făcut o colecție de câteva poze cu jeansii pe care i-aș cumpăra oricând. Prima dintre ele este o pereche skinny, neagră, ca și cei din imaginea alăturată. Nu sunt adepta bluzelor albe, dar sunt convinsă că blugii aceștia pot fi asortați la orice. Și tipa din imagine are o împletitură mișto: nu uitați puteți citi despre împletituri aici.

Când vine vorba de jeansi îi aleg cu ochii închiși pe cei cu talie înaltă, pentru că pun în evidență formele corpului și îți fac picioarele mai lungi. În plus e un mod foarte bun ca să îți ascunzi defectele. Bluzele sau cămășile băgate în pantaloni arată foarte bine, de asemenea, o curea asortată cu pantofii ar fi o alegere bună.

Mai jos am ales o poza cu o pereche de blugi cu talie înaltă, care mi-ai „sărit în ochi”.

jeans4

Orice stil vestimentar ai avea poți întotdeauna să folosești o pereche de blugi. Mie spre exemplu îmi place foarte mult cum merg cu sacouri și pantofi. Și nu e vorba doar de cei skinny, ci și de cei evazați, de care multă lume fuge pentru că sunt întradevăr mai pretențioși. Nu ai multe opțiuni când vine vorba de tipul acesta de blugi, dar o pereche de stilletto, army boots sau botine înalte, te pun în valoare, dacă te hotărăști să porți acest tip de blugi.

jeans1 - Copy

 

 

 

Blugii sunt pentru toate persoanele și au o istorie de peste 500 de ani. Conform historia.ro, blugii au fost concepuți pentru muncitori, dar au ajuns să îi cucerească pe toți!

foto: pinterest.com

Lasă un răspuns

