Îngrijirea tenului în sezonul rece

Pielea este pusă la încercare de frig și vânt în sezonul rece și cred că aproape nimeni nu poate scăpa de piele uscată sau diferite probleme cu tenul. 

Nu pot spune că am găsit formula magică pentru a vă scăpa de toate astea, dar vă spun ce funcționează la mine excelent: produsele Doina, din gama Farmec (și nu e niciun fel de publicitate ascunsă, chiar funcționează).

Pentru demachiere folosesc Laptele nutirtiv vitaminizant, care conține vitaminele A și F. Tot timpul am o senzație de prospețime și pielea nu rămâne grasă. În plus acest produs este pentru orice tip de ten. O singură problemă are: nu are pompiță și dacă nu ești atent poți pune prea mult produs pe discul demachiant. Pe site-ul Farmec produsul apare cu prețul de 9,20 de lei și cantitatea lui este de 200 ml, deci cel puțin o lună poți uita de alte produse de demachiere.

skincare3

Chiar dacă tenul rămâne hidratat după folosirea acestui lapte nutritiv, este necesar să te speli pe față pentru a îndepărta toate impuritățile, iar salvarea după ce tenul meu a intrat în contact cu apa este crema nutritivă vitaminizantă, din aceeași gamă. Mai nou am văzut că aceste două produse se vând împreună într-o cutie promoțională.

skincare2

skincare4

Sincer, nu am avut un alt produs care să se absoarbă mai bine în piele decât această cremă. O folosesc și pentru mâini, pentru că îmi hidratează foarte bine și pielea mâinilor. Sunt câteva aspecte care nu trebuie lăsate la o parte: atunci când te demachiezi trebuie să folosești atâtea discuri demachiante încât să nu mai rămână nicio urmă de produs cosmetic pe ele. Dacă tenul este mai sensibil, poți folosi ca alternativă la acest lapte nutritiv, emulsia cu lăptișor de matcă, care la fel este cu vitaminele A și F și se potivește tuturor tipurilor de ten. De asemenea cremele pot fi folosite și pentru corp, deci un mare plus!

skincare6

Nici buzele nu sunt de neglijat! Când vine vorba de îngirjirea lor aleg balsamul de buze de la Nivea. skincare5Pentru că îmi înmoaie foarte bine buzele și pentru că este transparent,  (se poate achiziționa și cu anumite nuanțe, dar eu l-am ales pe cel incolor) pentru mine este alegerea perfectă. Țin să menționez că am buzele extrem de uscate și că îmi este foarte dificil să le mențin moi tot timpul, dar cu acest balsam de buze, pot zice că am scăpat de o problemă.

Dacă tot am vorbit la început de Farmec, vă recomand și ojele lor, dacă sunteți adepții manichiurii acasă: nu îngălbenesc unghile și rezistă pe unghii cel puțin trei zile.

Ca să ajung la o concluzie, mă bucur că un brand românesc a reușit să facă produse atât de bune și sper că dacă nu ați găsit produsele potrivite tenului vostru, puteți să le încercați pe cele de mai sus.

skincare1

Ps. Pozele sunt făcute de mine!

 

Lasă un răspuns

