DIY: Unghii perfecte în 3 pași!

Unghiile sunt cartea de vizită a unei persoane!

În articolul de astăzi o să vă povestesc ce fac eu să îmi îngirjesc unghiile acasă și să nu fiu nevoită să apelez la un tehnician pentru a-mi pune unghii false (nu pentru că nu sunt frumoase – sunt -, dar nu este sănătos să îți ții tot timpul unghia acoperită de gel.

Pasul 1 – Îngrijire

Pentru a avea unghiile sănătoase trebuie să am un luciu natural frumos, de multe ori folosesc un ulei de măsline sau o cremă puternic hidratantă pentru a-mi hidrata pielea mâinii dar și pentru o piele sănătosă în jurul unghiei. Cuticulele, de preferință nu trebuie tăiate, dar odată ce le-ai tăiat odată, nu mai ai scăpare, trebuie să le tai. Vă recomand un ulei de cuticule și carmin pentru dezinfectare sau măcar puțin spirt, pentru a nu obține efectul de contur de ungii dat de carmin. Pentru îndepărtarea lacului de unghii folosesc o acetonă cu întăritor, cum e aceasta de la Farmec (vă povesteam de obsesia mea pt Farmec și în alte articole).

nails9

Pasul 2 – Forma unghiilor

Fără doar și poate, forma preferată de mine în materie de unghii este cea rotundă. Migdală sau pur și simplu curbată, unghia are o eleganță în plus față de unghiile pătrate sau stiletto – aici e fiecare după propriul gust.

nails6

nails7

nails2

Deocamdată unghiile mele sunt mici, le tai cam la două luni, sau dacă se rup, mai repede și le las să crească. Odată la 3-4 zile le șterg de lac și le pilesc pe margini pentru a continua forma rotundă pe care îmi doresc să o obțin, astfel unghiile cresc frumos și nu riscă să se rupă pe margini.

Pasul 3 – Culoare

Înainte să aplic orice culoare pe unghii folosesc un lac incolor pentru o protecție mai mare, așa nu risc să mi se îngălbenească unghiile. Nu știu dacă lacul de la Farmec pe care îl folosesc îngălbenește unghia, deși nu cred, pentru că nu l-am folosit niciodată fără protecția de la ci incolor.

nails3

nails8

nails4

Am ales să vă prezint culorile de bază pentru mine: două nuanțe de roșu – mai ales acum că vin sărbătorile -, un nude, cel pe care îl vedeți în poze pe unghiile mele și o ojă neagră, care merge la orice outfit.

Lacul pe care vi l-am prezentat se uscă în 5 minute, cronometrat, după două straturi de culoare și un strat de bază de lac incolor și ține pe unghii fără să sară sau să fie alte probleme 3-4 zile. Pentru sărbători vă recomand să aveți grijă de unghiuțele voastre și chiar dacă apelați la un tehnician nu exagerați cu sclipiciul :)) Keep it simple!

nails1

 

2 gânduri despre “DIY: Unghii perfecte în 3 pași!

  1. Ai foarte mare dreptate, eu sunt fan Farmec de ani buni, iar produsele sunt de buna calitate. lacul roșu nr. 315( însoțit de carmin) este preferatul meu,la fel ca și dizolvantul de unghii 2 în 1.

Lasă un răspuns

