Colecția mea de inele!

Mi-am făcut ordine între bijuterii și de fiecare dată când am găsit un inel l-am pus deoparte! rings3

La sfârșit… am râs! Am o întreagă colecție! Mici, mari, de argint sau nu fiecare inel are poveste lui. Mi-am dat seama că majoritatea sunt primite cadou și au câte o poveste super drăguță.

Ultimele inele din colecție sunt un set de patru achiziționate de la H&M. Îmi place să îmi iau inele de acolo pentru că mărimea S mi se potrivește perfect, ceea ce e destul de rar: am degetele foarte subțiri. Setul are un inel cu piatră dreptunghiulară verde, cu linii de verde mai închis orizontale. (Green in my favorite color ever!) Două dintre ele sunt inele-verighetă, de asemenea, aurii și unul este un inel cu piatră albastră și verde. rings2

 

 

 

 

De cum le-am cumpărat am și postat o fotografie pe pagina de facebook a acestui blog. (Like it here!)

Până una alta cei care mă cunosc știu că nu prea port inele, sau am perioade și perioade, dar de acum m-am hotărât să port, pentru că accesorizarea e un detaliu foarte important al fiecărei ținute.

 

Un alt inel al colecției mele este unul primit de la prietenele mele cu ocazia zilei mele de naștere, pe care de fiecare dată îl port cu drag -deși îmi e puțin mare- și unul primit de la finii mei, cu albastru.

rings9

Inelul albastru!!
Inelul albastru!!

Inelele pentru mine sunt ca o încoronare a degetelor, iar fiecare gest este mult mai grațios odată ce degetele poartă „coroana”. Inelul cu piatră albastră din poza de mai jos este din Spania, de la niște prieteni de familie. Cred că e unul dintre inelele cele mai purtate de mine!rings4

Asta e colecția mea! Enjoy!

rings6

 

 

 

Lasă un răspuns

