Everyday make-up

În portfardul fiecărei fete trebuie să fie câteva produse de care nu se desparte și care o ajută să arate bine de fiecare dată. Cum vă așteptați, am și eu câteva produse – de la fond de ten până la ruj – de care nu mă despart și care încap într-un portfard, ce-i drept, mai mare.

Încep întotdeauna cu un fond de ten de calitate! Ultimul achiziționat, de care m-am îndrăgostit, este de la Rimmel London, Match Perfection, nuanța 200, Soft Beige.makeup1 Acoperă perfect și-i dă tenului un aspect mat. Pe deasupra nu lasă tenul uscat, dar nu îl simți nici încărcat! Îl aplic fie cu un burețel, fie cu degetele pentru a intra în piele cât mai bine și pentru a avea un look cât mai natural. Un mic secret: de multe ori este singurul produs de make up pe care îl folosesc împreună cu un Rimel. Pe mine mă ține cam o lună o luna și o săptămână, iar prețul este undeva la 45 de lei. makeup2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puteți vedea în imaginile de lângă și câteva pensule de machiaj: Fraulein n8. Un set de 12 costă apoximativ 100 de lei, iar pentru uz propriu sunt perfecte. Favoritele mele sunt pensula mare de pudrî, pensula de blush care este în diagonală și pensula pentru sprâncene.

makeup3

Următorul pas este cel de realizare a conturului feței, pentru asta folosesc o paletă tot de la Fraulein n8, cum e cea de mai jos. Sunt atât de multe tutoriale de aplicare a conturului feței încât nici nu mai e necesar să vă zic cum să faceți.

makeup6

Ziceam mai sus că pensula de pudră e una din preferatele mele și asta probabil pentru că iubesc pudra. Folosesc o pudră de la Farmasi – Happy face – cea mai deschisă nuanță, și vă spun că e minunată!

makeup5

makeup4

Urmează un blush și pentru asta aleg Aura- glorious cheeks. Este o nuanță pală de roz, care îți face pielea să strălucească la propriu!

makeup14

Pentru ochi folosesc două produse pe care le numesc basics, pentru că nu există machiaj fără un bun eyeliner și fără un rimel pe măsură. Ca eyeliner am găsit în magazinele DM o marcă de care nu am prea auzit, She, dar m-a cucerit penița.

makeup10

makeup8

Rimmel London m-a cucerit și în materie de rimel, dar aici nu mă pot decide care îmi place mai mult așa că vă arăt variantele mele preferate:

makeup11

Diferența majoră e la penițe.

makeup12

Accentul este în acest caz pus pe buze, pentru că produsele de machiaj pe care le-am prezentat pot fi folosite pentru a realiza un machiaj destul de simpluț. Așa că pentru buze folosesc două rujuri no name, un roz-mov și un vișiniu.

makeup13

Rujul vișiniu arată ca aici. 

Astea sunt produsele de machiaj folosite de mine aproape în fiecare zi! Enjoy!

Lasă un răspuns

