Sport, dietă și fotografii!

Hello! A trecut ceva vremede când nu am scris și cred că e timpul să vorbim despre mâncare sănătoasă pentru că asta mi-a ocupat cel mai mult din această lună ianuarie a noului an. Cum sărbătorile de iarnă au trecut și au lăsat… kilograme în plus, m-am pus pe slăbit și mai mult decât atât pe mâncat sănătos. Feed-ul meu de intagram arată cu totul altfel, de acum conturile cu „healthyfood” au prioritate.

Pentru început mi-am făcut un plan (pe care îl respect cu strictețe) și anume acela de a mânca iaurt de dimineață. Îl amestec cu semințe (in, susan, ovăz), cu fructe (kiwi în special, banane mai rar) și îl îndulcesc cu o linguriță de miere. Am făcut o colecție de câteva exemple de mic dejun.

 

 

food4food5

food1

Dimineața nu lipsește o cană mare de cafea pentru că altfel nu pot să îmi fac planul pentru ziua ce urmează!

Între mese am grijă să am pregătite fructe sau legume proapete pentru că sunt cea mai sănătoasă gustare. Sau dacă la ora 11.00 nu m-am dezmeticit mai iau doi biscuiți cu ovăz și o cană de cafea.

food8

food2food3

Am început să mânănc frecvent avocado, ovâz, in și susan și simt că am mult mai multă energie decât de obicei. În plus nu uit să beau 2 l de apă pe zi.

Pentru mesele principale apelez la mult iubitul piept de pui, la o salată sau la câte o ciorbiță. Nu uit să mânănc ouă dacă nu azi mâine sigur da și să beau lapte.

 

food7

Ca să completez dieta mea (foarte echilibrată :))) îmi fac câte un milkshake sau un smothiee și fac sport cât de mult reușesc!

 









Lasă un răspuns

