Sweat is just fat crying

Au trecut 10 zile de când am avut prima mea vizită la nutriționist (Coralia Cetean) și vreau să vă spun câteva schimbări pe care m-am străduit să le fac și care, spre mândria mea chiar mi-au reușit.

Obiective și kilograme pierdute

Am reușit să îmi programez mesele pe zi: mic dejun, prânz, cină și două gustări între ele (care în general sunt fructe). Am reușit să nu beau apă înainte și după masă timp de 30-40 de minute și am reușit să beau 3 litri de apă pe zi – cred că cel mai important dintre obiectivele stabilite. Vă spuneam în prima postare că obiectivul meu e să pierd 4,7 kg adică de la 61,7 la 57. Am ajuns în prima săptămână (m-am cântărit după 7 zile) la 60,8 (yey).

Pe lângă cel un kilogram pierdut, vreau să vă spun că pielea mea arată mai hidratată de la cei 3 l de apă băută și în opinia mea apa e cea mai bună cură de detoxifiere.

Impas

foto: pinterest.com
foto: pinterest.com

Cum mă așteptam săptămâna asta am întâmpinat un  impas: cum o să scad sub 60? Mi se pare un fel de prag, sau de nivel… Am noroc că țin legătura cu Coralia și m-a încurajat să nu-mi uit obiectivul!

Motivare

Ca să mă mențin motivată am început să urmăresc tot felul de pagini pe rețelele de socializare, iar când îmi e poftă de tot felul de chestii îmi fac un baton cu miere și semințe să scap de pofta de dulce. Mă ghidez după trei cuvinte: CALITATE, CANTITATE, KILOGRAME. Mă refer aici la calitatea hrănii pe care o consum, cantitatea acesteia și la kilogramele pe care nu ar trebui să le port după mine.

Sport

Vremea de afară mi-a cam pus piedică la alergarea mea de seara (1,5 km), dar nu și la 30 de minute de mișcare pe zi (cel puțin). Atunci când pot ieși la alergat folosesc o aplicație pe telefon: Runastic, care mi se pare incredibilă –  îmi spune traseul, distanța parcursă, numărul de calorii arse și timpul. Așa reușesc să îmi îmbunătățesc performanțele și să îmi intru în formă. Cel mai plăcut e când văd că e din ce în ce mai ușor. Fac 25 de abdomene seara 25 dimineața, o să măresc la 30-30 pentru că acum le fac atât de ușor încât simt că nu mai e de ajuns să rămân la 25.

 

fit
foto: pinterest.com

Vă invit pe pagina Coraliei să furați câteva tips&tricks de acolo. 

Lasă un răspuns

