Magic

Nu reușesc să dezleg norii de furtună de ploaia din ei, nu reușesc să-i iau vântului suflul, nu reușesc să omor frigul cu soare. Mi-ar trebui o armă specială, o armă cu pace, cu soare, cu vise, cu lumină. Mi-ar trebui o lanternă cu fericire să o aprind peste tot, când tot e trist. Mi-ar trebui o umbrelă cu reflexie spre cer să trimit ploaia înapoi spre nori.

sursa foto: pinterest.com
sursa foto: pinterest.com

Aș vrea să pot dezlega fumul de foc să văd cum arde fără fum și să păstrez fumul într-o pungă de magicieni pentru a putea dispărea în fum uneori.

Aș vrea să înot într-un ocean dintr-un capăt în altul, să dezleg apa de nisipul de la fund să pot lua oceanul acasă într-o sticlă de sticlă.

Aș vrea un stilou care să-mi deseneze un curcubeu pe cer de fiecare dată când privesc pe fereastră și eu să iau fiecare curcubeu desenat și să-l pun într-o carte de colorat.

Aș vrea un pahar de vin mare, fără fund, plin cu vin, pe care să îl torn peste inimă și să dezleg inima de vin, dar inima să fie tot mahmură.

Aș vrea să pot dezlega firescul, pentru că uneori e prea firesc.

Lasă un răspuns

