CADOU

Ți-am dat raze să te înconjori cu lumină, ți-am dat zâmbete să ai motive să mă crezi…

sursa: pinterest.com
sursa: pinterest.com

Ți-am dat magia mea înconjurată cu flori și baloane colorate… pe tavă, ca unui public ce-i oferi spectacolul vieții tale. Ți-am dat culoare și-am stat lângă tine în întunericul ce nu-l puteai desluși. Și-am râs amândoi acolo până s-a făcut zi și ai lăsat parcă lumina să te vadă. Așa mi se părea. Ți-am dat cuvinte să scrii povești și hârtie creponată să îți împodobești mintea.

Câte-n lume și în soare, toate ți le-am dat. N-am vrut nimic în schimb, am vrut doar să te uiți la mine și să știi că nimeni, niciodată nu te va colora în atât de multe culori cum am făcut-o eu. N-am avut cadou mai mare, n-am putut să cumpăr o poveste mai frumoasă. N-am putut să nu îți dau, deși nu mi-ai cerut nimic. Știam că vrei tot și tu ar trebui să ai totul. Știam că acesta e cel mai bun cadou.

Și am vrut să ai grijă tu de tot pentru mine atâta timp cât aveam eu grijă de tine. Să mă ții de mână doar și să mă crezi. Să crezi că tot cuvântul meu e pentru tot blestemul tău ce-aveam să-l iau printr-un cadou.

Și am rămas fără nimic, fără raze, fără culoare, fără zâmbete și fără soare, precum un Hyperion al timpurilor noastre ce a călătorit să ceară el moarte… pentru nimic. Am rămas Luceafărul de sus, în întunericul meu și tot ce pot să fac e să privesc cum lumea mea ce s-a născut din ape, foc, mări și păduri avea să dispară din cauza unei furtuni ce a adus potopul.

Ce mi-a fi putut cere oare, ce nu ți-aș fi putut da?

Lasă un răspuns

